Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 15:49:38 +0300

Tere!

Nõo Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/13217 aadressile 
Tartu maakond, Nõo vald, Etsaste küla, Ala-Tõrvamuna (Reoveepuhasti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Imbväljak on kavandatud riigitee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27016648>  (menetlus nr: 
434069), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Nõo Vallavalitsus) või menetleja (AARNE TIMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister